Известие

Collapse
No announcement yet.

159 jtdm 1.9 v16 проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 159 jtdm 1.9 v16 проблем

    От едно извесно време съм горд сопственик на алфа ромео 159, но от около седмица почна да пуши много (черен гъст дим) при около 2000-2500обр.Закачихме я на комп. с мултиецускан с съмнение за дюзи. Та на първите 3 цилиндера показателите бяха в норма, а на 4 паказателите в Мг/и бяха около 10,..... при ниски обороти та питането ми е дали дюзата на 4-ти цил. е заминала и затова пуши така колата.Егр и ДПФ филтера са на колата Егр-работи в норма(така каза майстора)Не влиза в почистващ режим (ДПФ).

  • #2
    Провери си първо турбо пътищата за пропуски.
    Отклонение на дюза от 10 е много, нека майстора си каже думата.
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #3
      Турбо тътищата са здрави няма прокъсани мъркучи,прави ми впечътление, че като загрее пуши повече,а наи лошото е че в Бош нямат дюзите казват очаквана доставка края на януари 2015г.

      Comment


      • #4
        А на ДПФ-а защо не му пуснахте принудителна регенерация или и това не ще?
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Това е абсурд,корекцията да е 10,няма такъв филм,или ви лъже диагностиката,или нещо не си разбрал.Ако твоя майстор,не разбира от тези мотори,по-добре я закарай другаде да я видят,може проблема да е елементарен.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Ами видях с очите си.В събота сте ходя да и правят някакъв хидравличен тест(каза майстора)обясни ми нещто за мъркучите за обратната нафта сте се вадят в нещо ката колба и сте се гледат млг. или нещо такова

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщение
              Ами видях с очите си.В събота сте ходя да и правят някакъв хидравличен тест(каза майстора)обясни ми нещто за мъркучите за обратната нафта сте се вадят в нещо ката колба и сте се гледат млг. или нещо такова
              Успех !!!!
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Хара помагаите вече се отчаях.Колата взе да искара бял пушек, и рсхода на колата доволно се вдигна по борд 10,5градско на изван градско успях да сваля до 9,6.М/у другото от ка 1000рпм до 2000рпм никаква я нема. По бараметара на таблото турното надува почти до до края като я "изрежа".корекцията на дюзите на 1-ви и на 2-ри цил. варират от -0,8 до около 1 на 3-ти -3,50(даржи) а на 4-ти започва от 3.50 и ги покачва до 4,60 горе доло прегледахме пак торбо пътищата(мъркучи)направи ми впечатление че около студената част на турбото има засъхнало масло(имам впрдвид по маркучите)Др.като карам на 3-та и 4-та скорост има леко придърпване(в диапозана от 1000 до 2000)

                Comment


                • #9
                  Започни първо от тук:
                  http://www.youtube.com/watch?v=L2_UQ7FXlhs
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщение
                    Хара помагаите вече се отчаях.Колата взе да искара бял пушек, и рсхода на колата доволно се вдигна по борд 10,5градско на изван градско успях да сваля до 9,6.М/у другото от ка 1000рпм до 2000рпм никаква я нема. По бараметара на таблото турното надува почти до до края като я "изрежа".корекцията на дюзите на 1-ви и на 2-ри цил. варират от -0,8 до около 1 на 3-ти -3,50(даржи) а на 4-ти започва от 3.50 и ги покачва до 4,60 горе доло прегледахме пак торбо пътищата(мъркучи)направи ми впечатление че около студената част на турбото има засъхнало масло(имам впрдвид по маркучите)Др.като карам на 3-та и 4-та скорост има леко придърпване(в диапозана от 1000 до 2000)
                    Това вече е друго,няма корекция 10 Иначе Боби ти е написал откъде да започнете,проверете ЕГР-а и пеперудките на колектора
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Както казват някои от форума (сигорно е нещо елемемтарно) се оказа доста вярно. Проблема беше следния моторчето на вихровите клапи има една пласмасова щангичка та тази щангичка се беше извадила от главата на едно от лошчетата.Клапите бяха забили в краино ляво половение(в посока към шофьора)Интересно но е другото защо ЕЦУ-то не го е рачело като грешка.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщение
                        Както казват някои от форума (сигорно е нещо елемемтарно) се оказа доста вярно. Проблема беше следния моторчето на вихровите клапи има една пласмасова щангичка та тази щангичка се беше извадила от главата на едно от лошчетата.Клапите бяха забили в краино ляво половение(в посока към шофьора)Интересно но е другото защо ЕЦУ-то не го е рачело като грешка.
                        Щото моторчето работи, а друг датчик няма.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                          Щото моторчето работи, а друг датчик няма.
                          Точно така и си върти клапата на 3-и цилиндър,и му дреме на ЕКУ-то

                          ---------- Post added at 09:30 ---------- Previous post was at 09:29 ----------

                          Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщение
                          Както казват някои от форума (сигорно е нещо елемемтарно) се оказа доста вярно. Проблема беше следния моторчето на вихровите клапи има една пласмасова щангичка та тази щангичка се беше извадила от главата на едно от лошчетата.Клапите бяха забили в краино ляво половение(в посока към шофьора)Интересно но е другото защо ЕЦУ-то не го е рачело като грешка.
                          Препоръчвам ти да свалите колектора и да махнете клапите !!!!!!!
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Не знам дали тук му е мястото, но искам да попитам нещо.С понижаването на температурите сутрин когато запаля и като измина 2-3км ми изписва на борд компютъра че прави някаква проверка на двигателя .До сега пак ми се е случвало но само веднаж а сега много често започна да я прави тази проверка. Alfa 159

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от alfaromeo1 Покажи съобщение
                              Не знам дали тук му е мястото, но искам да попитам нещо.С понижаването на температурите сутрин когато запаля и като измина 2-3км ми изписва на борд компютъра че прави някаква проверка на двигателя .До сега пак ми се е случвало но само веднаж а сега много често започна да я прави тази проверка. Alfa 159

                              Колега, ти си за бисерите, честно

                              Няма предвид че си проверява колата нещо сама себе си, а ти казва ТИ да провериш работата на мотора -т.е. Да идеш в сервиз...

                              Бягай на диагностика!
                              Може да е нещо елементарно, но мпже о да е важно и критично.
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Comment

                              Working...
                              X